|
Szkoła Podstawowa w Luzinie im. Lecha Bądkowskiego ul. Szkolna 13, 84-242 Luzino tel./fax (58) 678-20-14
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 7150 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | W szkole funkcjonuje Wewnątrzszkolny System Oceniania, który reguluje zasady oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów.
|
W zakresie działalności dydaktycznej szkoła w szczególności:
- umożliwia zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do uzyskania świadectwa
ukończenia szkoły
- działa w kierunku rozwijania zainteresowań uczniów poprzez organizowanie kół
przedmiotowych, zainteresowań, imprez sportowych, olimpiad i konkursów,
przedstawień, wystaw i innych podobnych działań
- zapewnia wszechstronną pomoc uczniom mającym trudności z opanowaniem
treści programu nauczania
- zapewnia bezpłatne nauczanie w zakresie ramowych planów nauczania
- zapewnia nauczanie języka kaszubskiego oraz prowadzenie zajęć
podtrzymujących tożsamość etniczną Kaszubów
- zatrudnia nauczycieli posiadających wymagane kwalifikacje zgodnie z odrębnymi
przepisami
- kształtuje umiejętności wykorzystywania zdobywanej wiedzy w celu lepszego
przygotowania do pracy w warunkach współczesnego świata
- uczy efektywnego współdziałania w zespole i pracy w grupie; budowania więzi
międzyludzkich; podejmowania indywidualnych i grupowych decyzji; skutecznego
działania na gruncie zachowania obowiązujących norm
- uczy rozwiązywania problemów w twórczy sposób
- wdraża do poszukiwania, porządkowania i wykorzystywania informacji z różnych
źródeł oraz efektywnego posługiwania się technologią informacyjną
- kształtuje umiejętności odnoszenia do praktyki zdobywanej wiedzy oraz tworzenia
potrzebnych doświadczeń i nawyków
W zakresie działalności wychowawczej szkoła w szczególności:
- wspomaga wychowawczą rolę rodziny
- kształtuje środowisko wychowawcze sprzyjające realizacji celów i zasad określonych
w ustawie oraz przepisów do niej wykonawczych, w szczególności w Statucie,
stosownie do warunków Szkoły i wieku uczniów
- upowszechnia zasady tolerancji, wolności sumienia i poczucia sprawiedliwości
- kształtuje postawy patriotyczne i obywatelskie
- sprzyja zachowaniom proekologicznym
- umożliwia uczniom podtrzymanie tożsamości narodowej, etnicznej, językowej
i religijnej
- szanuje indywidualność uczniów i ich prawo do własnej oceny rzeczywistości
- budzi szacunek do pracy poprzez dobrze zorganizowaną pracę na rzecz szkoły
i środowiska
- uczy poszanowania praw jednostki oraz demokracji
- kształtuje poczucie przynależności do europejskiej wspólnoty narodów
- wdraża do dyscypliny i punktualności
- uczy zasad rozwoju osobowego i życia społecznego
- kształtuje poszanowanie wartości rodzinnych
- umożliwia poznawanie dziedzictwa kultury narodowej postrzeganej w perspektywie
kultury europejskiej
- uczy zasad promocji i ochrony zdrowia
- rozwija sprawności umysłowe oraz osobiste zainteresowania
- uczy metod i technik negocjacyjnego rozwiązywania konfliktów i problemów
społecznych
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|